hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|پذیرش بیش از ۳۹ هزار خودرو برای اخذ گواهی معاینه فنی در سال جاری

قم|پذیرش بیش از ۳۹ هزار خودرو برای اخذ گواهی معاینه فنی در سال جاری

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از صدور بیش از 39 هزار و 943 گواهی معاینه فنی از اول فروردین ماه تا اول مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علی نیک با اعلام نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی، اظهار داشت: نرخ‌های اعلام‌ شده بر اساس جدیدترین مصوبه هیئت دولت در تاریخ ۲۷خردادماه سال جاری می باشد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم آخرین نرخ اعلام‌ شده از طرف هیئت دولت را مربوط به تاریخ ۲۸فروردین ۱۳۹۵ دانست و افزود: در این چند سال هیچ افزایشی در نرخ بهای خدمات معاینه فنی در خودروها نداشته و امسال نرخ جدید اعلام‌ شده است.

نیک از صدور گواهی معاینه فنی به‌صورت مکانیزه خبر داد و تصریح کرد: نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی جهت خودروهای سبک بنزین سوز ۳۷ هزار تومان است.

وی نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز را نیز اعلام و ابراز کرد: چنانچه خودرو دوگانه‌سوز دارای یک مخزن باشد مبلغ پرداختی ۵۹ هزار تومان بوده و در صورتیکه خودرو دارای دو مخزن باشد مالک باید ۷۱ هزار تومان پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: هزینه تست مجدد نیز ۸ هزار تومان بوده و در سه مرکز قدس، جمکران و ترمینال زیر نظر سازمان، معاینه فنی انجام‌ شده و درمجموع از اول فروردین تا اول مرداد امسال، ۳۹ هزار و ۹۴۳ خودرو نیز در سال جاری برای اخذ گواهی معاینه فنی پذیرش شده اند.

نیک مجموع خودروهایی که از روز نخست سال جاری تا اول مرداد ماه مراجعه کرده را مورد توجه قرار داد و گفت: در مراکز قدس ۱۸ هزار و ۶۳۲ خودرو پذیرش و ۶ هزار ۲۳۰ مورد نیز مردود شدند، جمکران ۱۱ هزار و ۶۸۷ موردپذیرش و چهار هزار و ۶۶۲ مورد مردود و ترمینال ۹ هزار و ۶۲۴ مورد پذیرش و دو هزار و ۸۵۵ مورد مردود شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد